Monday, December 4, 2017

WYGRANA OD DAY UP & ULUBIONE KSIĄŻKI


Hej kochani! Wczorajsza niedziela była mega leniwa - tego było mi trzeba ;) Spaliśmy długo, zjedliśmy spokojne śniadanie i wybraliśmy się na zimowy spacer. Później był czas na oglądanie filmu pod kocem, słuchanie świątecznych hitów i wczuwanie się w klimat. Naładowałam baterie i dzięki temu poniedziałek w pracy nie jest taki straszny. 
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją wygraną w konkursie zorganizowanym przez Day Up. Chodziło w nim o to, żeby zrobić zdjęcie wzorujące się na essentialach, na którym znajdzie się również produkt Day Up. Cieszę się bardzo, że moje zdjęcie się spodobało i w końcu coś wygrałam :D Produkty Day Up bardzo lubię, więc na pewno zjem wszystko ze smakiem!

Mega paka od Day Up ;)

Moje zdjęcie konkursowe, które zostało wybrane do wygranej 9 ;)

Książki, które przeczytałam i które na maxa polecam! Są wciągające i opowiadają ciekawą historię.

Selfie w uroczym lustrze mojej siostry. Zawsze muszę skorzystać, jak jestem w rodzinnym domu ;)

1 comment:

Post a comment