Wednesday, December 27, 2017

ŚWIĘTA... I PO ŚWIĘTACH


Witajcie po Świętach! Jak minął Wam świąteczny czas? :) Ja odpoczęłam, ale niestety również pracowałam. Spędziłam czas z rodziną i najadłam się mnóstwa pyszności. Oczywiście Święta minęły mi ekspresowo, a teraz z chłopakiem już jesteśmy w drodze do Budapesztu. Czekają nas dwie noce spędzone na Węgrzech, więc spodziewajcie się mnóstwa zdjęć po naszym powrocie! Planujemy odpocząć, pozwiedzać i porobić dużo fajnych zdjęć. To będzie nasz czwarty wyjazd do Budapesztu i jestem ciekawa, co tym razem nas zaskoczy. Cieszę się, że wybieramy się tam ponownie, ponieważ to miasto zawsze wzbudzało we mnie ogromny zachwyt :D

Szał prezentów ;)

Był śnieg i się zmył...

Urocza karczma, w której mieliśmy wigilię pracowniczą.

Piękna żywa choinka w moim rodzinnym domu ;)

Brzydki świąteczny sweter musi być! :D

2 comments:

Post a comment