Friday, December 1, 2017

MIX PHOTOS: SWEATER WEATHER & CHRISTMAS FEELINGS


Cześć kochani! Witajcie w pierwszy dzień grudnia. Za oknem śnieg, a ja dzisiaj ozdobiłam mieszkanie świątecznymi ozdobami. Postanowiłam też ubrać chionkę, a co! Zrobiło się klimatycznie, a ja świąteczny czas uwielbiam! :D Żałuję jednak, że dzisiaj muszę jechać na nockę, niestety nie nacieszę się wieczorem świątecznymi lampkami. Nadrobię jutro! ;)
W dzisiejszym poście mix zdjęć. W listopadzie dużo się działo, m.in. spróbowałam po raz pierwszy rogala świętomarcińskiego i wybrałam się do kina na "Listy do M.3". Rogal smakował rewelacyjnie, a najadłam się nim na dobre kilka godzin! Nie wiedziałam, że jest aż tak bardzo kaloryczny :D A film był lekki, przyjemny i na maxa świąteczny :)

Mój pierwszy rogal świętomarciński i zdjęcie, które brało udział w konkursie Day Up.

Wypad do kina na "Listy do M.3", a po filmie kawa w Costa Coffee ;)

Selfie w Ikei musi być!

Wypad do Ostrawy w Black Friday. Jest już tam na maxa świątecznie! ;)

Nasz prezent świąteczny - ekspres do kawy Saeco Pico Baristo ;)

1 comment:

Post a comment