Thursday, November 30, 2017

MAŁY WYPAD DO KRAKOWA


Witajcie w ostatni dzień listopada! Jak Wasze emocje związane z nadejściem zimy i końcem roku 2017? Ja jestem bardzo ciekawa co dobrego przyniesie mi grudzień oraz nowy rok. Póki co jestem bardzo zadowolona z tego, jak wygląda moje obecne życie. Doceniam każdy moment i jestem wdzięczna za każdą drobnostkę. Kiedyś to było nieosiągalne w moim przypadku. Byłam osobą strasznie narzekającą (w sumie czasem dalej jestem ;)), ale nauczyłam się z tym nie przeginać. Życie jest zbyt piękne i szkoda by było przeżyć je byle jak.
Zmieniając temat - w dzisiejszym poście kolejne zdjęcia z podróży. Tym razem padło na Kraków! Dawno w Krakowie nie byliśmy i postanowiliśmy wybrać się tam na kilka godzin. Spędziliśmy miło czas spacerując, robiąc zdjęcia, jedząc pancakesy w Mrs.Pancake i pijąc świąteczną kawę w Starbucksie. 

2 comments:

  1. Świetne zdjęcia, ostatnio w Krakowie byłam dokładnie 25 lat temu a więc dosyć dawno. Byłam w tym czasie na miesięcznych koloniach w Wieliczce, więc w drodze powrotnej zwiedziliśmy również Kraków. Pamiętna podróż pociągiem Gdynia - Kraków.

    ReplyDelete

Post a comment