Saturday, October 7, 2017

OSTRAVA, CZECH REPUBLIC #TRIP


Hej kochani! W końcu mam co dodawać na bloga. Ostatnio nie miałam pomysłu ani czasu, by coś tutaj wrzucić. Dzisiaj przychodzę do Was z postem z naszego małego wypadu do Ostrawy, która znajduje się w Czechach. Trochę pochodziliśmy po mieście oraz wybraliśmy się na Pumpkin Spice Latte do Starbucksa. To jest ten smak, który zapamiętałam ze Szkocji! ;) Jesień szaleje na całego, a ja się nie mogę doczekać urlopu, który już tuż tuż. Najbliższe miesiące będą pod znakiem podróżowania, a ja mam nadzieję, że uda mi się zrealizować, to co sobie założyłam. W końcu co jest piękniejszego niż odkrywanie nowych miejsc, poznawanie innej kultury, ludzi i tradycyjnego jedzenia z różnych stron świata? :D

1 comment:

  1. Muszę spróbować w końcu tego Latte, bo wszyscy je tak chwalą :)

    ReplyDelete

Post a comment