Thursday, October 12, 2017

MIX PHOTOS: CIESZYN, COFFEE & MY OUTFITS


Hej kochani! Po dłuższej przerwie wracam z mixem zdjęć. W Szkocji takie mixy wychodziły bardzo często, a tutaj w Polsce jakoś nie umiem nic skleić sensownego :D Ale w końcu jest taki post! Dajcie znać, jak podobają Wam się zdjęcia. Wybaczcie również, że nie mogę się jakoś zabrać za posta na temat zakończenia życia w Szkocji i powrotu do Polski. Coś czuję, że wena się zbliża i uda mi się w końcu coś ciekawego napisać. Przyznam, że często wspominam Aberdeen, ostatnie dni "tamtego" życia i ekscytujący eurotrip. Czasem nie mogę w to uwierzyć, że tak się potoczyły moje losy. A tu leci mi już piąty miesiąc w Polsce, mieszkam w Cieszynie, pracuję w Bielsku... Ale czy tak chcę żeby moje życie wyglądało? Hmm cały czas się nad tym zastanawiam!
Miłego dnia! ;)

Uroczy Cieszyn i w końcu ładna pogoda!

Kawa w uroczej kawiarni Kornel i Przyjaciele.

Ulubiona kawa na wynos i nowy Kit Kat o smaku sernika :D

Mały spacer do Czeskiego Cieszyna. Testuję nową fryzurę ;)

Jesień i moja ulubiona Honda w tle ;)

Luźne outfity najlepsze, wygodne fryzury również!

2 comments:

  1. fajne zdjęcia:) fryzurkę często taką robię tak na szybko jak nie mam pomysłu, a włosy są niesforne;P;)

    ReplyDelete
  2. Czasami znalezienie swojego miejsca w życiu nie jest takie proste - ale życie pewnie przyniesie najlepsze podpowiedzi :)

    ReplyDelete

Post a comment