Tuesday, August 8, 2017

PIZZATIME & DOBRÁ ČAJOVNA, ČESKÝ TĚŠÍN


Hej kochani! W końcu znalazłam czas na napisanie nowego posta. Ostatnie dni były bardzo zabiegane, a ja dzisiaj nareszcie się wyspałam. Z przerwami spałam aż do 11:00! Zjadłam dobre śniadanie, posprzątałam w mieszkaniu i zrobiłam fajny trening. Teraz czas na relaks, szykowanie kolejnych postów na bloga i chwila z kubkiem kawy. 3 dni wolnego to coś pięknego ;) 
W dzisiejszym poście wspominki z dwóch wypadów: do Cieszyna na rynek i na pizzę oraz do Czeskiego Cieszyna na herbatę i fajkę wodną. Przyznam, że obydwa wypady miło wspominam, a to dzięki mojemu chłopakowi. Tak mało czasu spędzamy w Polsce razem, więc jeśli mamy chwilę chcemy ją dobrze wykorzystać. Zapraszam Was do uroczego Cieszyna, na pewno znajdziecie coś tutaj dla siebie ;) A Dobrą Czajownię w Czeskim Cieszynie zaliczam do ulubionych miejsc! Dawno nie byłam w tak klimatycznej miejscówce, gdzie w końcu wyluzowałam. Polecam!

Palermo Pizzeria, Cieszyn

Dobra Czajownia, Střelniční 215/18, Czeski Cieszyn

1 comment:

  1. Cieszyn jest super na każdą okazję :D Odwiedzamy baaardzo często :)

    ReplyDelete

Post a comment