Sunday, July 2, 2017

EUROTRIP: NOCLEG W NIEMCZECH


Witajcie! Powoli zbliżamy się do końca moich postów na temat eurotripu ze Szkocji do Polski. Mam straszne zaległości jeśli chodzi o bloga. Na dysku posiadam mnóstwo zdjęć jeszcze ze Szkocji, czy też z Polski. Poza tym chciałabym Wam pokazać w jakim ładnym miejscu obecnie mieszkam (kto obserwuje mój instagram, ten wie ;)). Na wszystkie posty przyjdzie czas, a póki co wrzucam trochę zdjęć z Niemiec. Nie byliśmy tam jakoś długo - jedynie spędziliśmy noc w małej miejscowości Weida, a rano zjedliśmy przepyszne śniadanie na uroczej stacji paliw. W życiu nie jadłam smaczniejszych rogalików! :) Miejscowość była urocza, a nocleg bardzo nas zaskoczył. Spaliśmy w prywatnym domu właściciela, a do dyspozycji mieliśmy całe piętro. Lokalizacja była kiepska, a pokój baaardzo starodawny. Poza tym łazienka się nie domykała i miałam obawy, czy ktoś zaraz nie będzie mnie podglądał... W sumie nie ma się co dziwić, że zastaliśmy takie warunki, gdyż za nocleg zapłaciliśmy jedyne 38 euro :D Tak czy siak miło będziemy pobyt tam wspominać haha ;)

No comments:

Post a Comment

Post a comment