Sunday, July 16, 2017

CIESZYN: ROTUNDA ŚW. MIKOŁAJA, WZGÓRZE ZAMKOWE, RYNEK


Hej kochani! Zapraszam Was na spacer po Cieszynie ;) Jest tu mnóstwo uroczych miejsc do spacerowania. Ja zwiedziłam już Cieszyn wzdłuż i wszerz, ale może znajdę jeszcze jakieś nieodkryte przeze mnie miejsce. Póki co uwielbiam spacerować po uliczkach dookoła rynku, wchodzić na Wzgórze Zamkowe, spoglądać na panoramę Czeskiego Cieszyna i po raz dziesiąty robić zdjęcie przy Rotundzie św. Mikołaja. Nie spodziewałam się, że Cieszyn wywoła na mnie aż tak pozytywne wrażenie! Mieszka mi się tutaj bardzo fajnie i cieszę się, że jest tutaj tak spokojnie :D A póki co szykuję się do nocki w pracy, a Wam życzę miłej końcówki dnia! ;)

2 comments:

  1. Byłam tam w dzieciństwie i chętnie bym odwiedziła ponownie!

    ReplyDelete
  2. I love that pink chair. What a great addition that would be at home.
    As always, great shots and gorgeous place.

    ReplyDelete

Post a comment