Saturday, June 24, 2017

EUROTRIP: PROMEM Z DOVER DO CALAIS


Dzień dobry! W końcu weekend :D Ja dzisiaj mam wolne, planuję wypad do mojego domu rodzinnego i spędzenie troszkę czasu z moją rodziną. Jutro natomiast idę do pracy na cały dzień. Pogoda jest genialna, chociaż szczerze mówiąc ciężko jest mi się przestawić na takie upały. W Szkocji prawdziwego lata nigdy nie mieliśmy, dlatego obecna pogoda w Polsce bardzo mnie szokuje :D Może w końcu moja skóra złapie trochę słońca i choć troszkę się opali!
A w dzisiejszym poście wspominki z naszego tripu ze Szkocji do Polski. Po Londynie następnym przystankiem była miejscowość Dover w Anglii. Stamtąd mieliśmy prom, którym płynęliśmy 1,5h prosto do Francji do Calais. Pierwszy raz płynęłam takim promem i było fantastycznie! A widok z pokładu na białe klify w Dover był niesamowity ;)

2 comments:

Post a comment