Monday, May 1, 2017

PRZEPIS NA BUDYNIOWE NALEŚNIKI


Witajcie kochani! W dzisiejszym poście przepis na idealne leniwe śniadanie. Mowa tutaj o budyniowych naleśnikach, które możemy zrobić z każdego smaku budyniu. Ja preferuję tutaj budyń bez cukru, gdyż całość osładzają tutaj owoce ;) Idealnie sprawdza się tutaj budyń waniliowy, śmietankowy, czekoladowy, krówkowy, wiśniowy, a nawet malinowy. Każda opcja jest smaczna i każdą warto spróbować. Ja niebawem po raz kolejny usmażę je na śniadanie, ponieważ są bardzo sycące i pyszne. Można je jeść na milion sposobów - z masłem orzechowym, twarożkiem, kazeiną, owocami, miodem, cynamonem czy polewą z odżywki białkowej. Dajcie znać, czy je wypróbujecie! ;)

Składniki:
40g budyniu w proszku
10g mąki jaglanej
2 jajka
pół szklanki wody
łyżeczka oleju kokosowego

Wszystkie składniki miksujemy ze sobą, smażymy na rozgrzanej patelni. Podajemy z ulubionymi dodatkami :) Smacznego!

malinowo-wiśniowe z masłem migdałowym, masłem orzechowym, bananem oraz borówkami

czekoladowe z masłem orzechowym, proteinowym kremem czekoladowym, miodem oraz bananem

4 comments:

  1. Prezentują się bardzo apetycznie, ja zawsze kombinuje jak kot pod górę, żeby zrobić bezglutenowe naleśniki, ale nigdy nie wpadłam na pomysł aby dodać budyniu w proszku :)

    ReplyDelete
  2. Takie naleśniki muszą być obłędne! Ja muszę zrobić żytnie z twarogiem, bo to jedyne jakie mogę jeść

    ReplyDelete
  3. wow, ale cudownie wyglądają! :) a smakują pewnie jeszcze lepiej! :)

    ReplyDelete
  4. Hmm, bardzo mi się podoba, pewnie są bardzo delikatne w smaku!

    ReplyDelete

Post a comment