Sunday, April 9, 2017

NEW IN: WOMEN'S BEST, GYM GLAMOUR & NEW BALANCE


Hej wszystkim! Jak mija Wam weekend? U nas dużo się dzieje, a czas leci jak szalony. Staramy się na maxa wykorzystać wolne dwa dni i zrobić jak najwięcej, ale jak wiadomo nie zrobi się wszystkiego. Poza tym walczymy ze zmęczeniem i chcemy co nieco odpocząć, by mieć jak najwięcej siły na nowy tydzień pełen pracy. A tak mi się nie chce zaczynać nowego tygodnia... Najgorzej!
W dzisiejszym poście pokażę Wam, co ostatnio sobie kupiłam :D Postanowiłam zrobić małe zamówienie na Women's Best i w moje ręce wpadły m.in. świetne czarne legginsy - na maxa wygodne i ładne! Do koszyka również dodałam proteinowe kulki o smaku czekolady i kokosa oraz proteinowy krem czekoladowy. Pyszności! Jestem również zadowolona z nowych różowych legginsów z Gym Glamour oraz zakupów z TK Maxxa. Kupiłam tam szary top do ćwiczeń (no name) i fioletową koszulkę z długim rękawem z New Balance. Ten zestaw będzie idealny do biegania! ;)

4 comments:

  1. Czytasz mi w myślach- ostatnio chodzą mi po głowie te legginsy z Gym Glamour, różowe i granatowe podobają mi się najbardziej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Legginsy z Gym Glamour są super, zdecydowanie polecam! ;)

      Delete
  2. My goodness. What a delight those food are.

    ReplyDelete
  3. I always wanted to taste the womens best products
    amazing :D

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete

Post a comment