Monday, April 17, 2017

MIX PHOTOS: HEALTHY SNACKS, NEW ONE POUND


Hej kochani! Jak mijają Wam święta? U nas Wielkanoc jak zwykle mało świąteczna. Trochę głupio się przyznać, ale odkąd mieszkamy w Szkocji nie obchodzimy tych świąt. Niestety je omijamy, a tak bardzo chcielibyśmy być teraz w Polsce i świętować z całą naszą rodziną. Ja chętnie wybrałabym się z siostrą do kościoła poświęcić koszyczek, zjadłabym żurek mojej mamy czy faszerowane jajka z sałatką jarzynową. Do tego domowe wypieki ach ;) Pomarzyć czasem można! Dzisiaj mamy lany poniedziałek i może uda mi się chociaż kogoś oblać wodą haha :D 
W dzisiejszym poście przygotowałam kolejny mix zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, zapraszam do oglądania ;)

Koszulka "żona doskonała" to nowy nabytek z internetowego sklepu Spod Lady :D

Jak pogoda dopisuje, Aberdeen robi się naprawdę ładne ;)

Aktywność fizyczna to coś, co uwielbiam! Szkoda tylko, że przez moją wyczerpującą pracę musiałam ograniczyć treningi do trzech w tygodniu... ;(

W sklepach również można znaleźć zdrowe przysmaki! Batoniki z Trek to moje ulubione :D

Selfie z przymierzalni TK Maxxa zawsze spoko :D Uwielbiam ten sklep! Zawsze znajdę tam coś dla siebie.

Czasem chodzimy do chińskiego sklepu w Aberdeen. Znaleźć tam można przeróżne chińskie produkty spożywcze i zastawę stołową. 

Stary £1 vs nowy. Jest różnica!

Najpyszniejszy KitKat o smaku masła orzechowego :D Ostatnio to moje małe uzależnienie.

6 comments:

  1. Kocham Kit Kata z masłem orzechowym <3 pięknie wygląda ten Fiat 500 przy tej kamienicy, moje wymarzone małe autko :)

    ReplyDelete
  2. Też uwielbiam kite kata chunky :) zdjęcia ładne :) pozdrowionka

    ReplyDelete
  3. Wow, awesome view. Stay healthy and enjoy the chocolates. :D

    ReplyDelete
  4. Kocham te KitKat'y! Najlepsze batony. <3
    Obchodzenie Wielkanocy też nie wyszło u mnie w tym roku... :c

    ReplyDelete
  5. bardzo lubię Twoje mixy zdjęć!:)

    ReplyDelete

Post a comment