Wednesday, February 1, 2017

MIX PHOTOS: SCRATCH MAP, TULIPS, CHOCOLATE BUNNY


Hej kochani! W dzisiejszym poście kolejny już mix zdjęć. Ostatnio stwierdziłam, że takie posty najlepiej mi wychodzą :D Są luźne, mogę dodać dowolne zdjęcie z mojego życia i śmiesznie je opisać. No cóż, bardzo to lubię, a później z radością wracam do starszych zdjęć i wspominam jak to kiedyś było! Fajnie mieć bloga ;) Poza tym do naszego urlopu zostało mniej niż 3 tygodnie i strasznie nie możemy się doczekać! Powoli planujemy co spakujemy do walizek, jakie ubrania będziemy nosić i co jeszcze trzeba zakupić. Zapowiada się intensywny czas, a my lubimy jak coś się dzieje. Nuda nie jest dla nas! 

Nowa mapa do zdrapywania całkiem fajna! A my czekamy już na kolejną podróż :D

Tulipany od mojej miłości, uwielbiam! Trochę wiosny w środku zimy ;)

Herbaty Pukka zdecydowanie zaliczam do ulubionych!

Ulubiony kubek z WU&S <3

Zajączku... będziesz kiedyś mój :D Duży czekoladowy zając z Lindt w Tesco za "jedyne" 35 funtów.

4 comments:

  1. mapa do zdrapywania to genialny pomysł!

    ReplyDelete
  2. Ach jak ja uwielbiam ten okres kiedy rozpoczyna się sezon na tulipany i można wnieść właśnie odrobinę wiosny w te nasze, wciąż zimowe wnętrza :)

    ReplyDelete
  3. I Ja zamierzam dziś kupić tulipanki, bo od kilku dni tak chodzą za Mną :)
    Fajny mapa i ten króliś ;D Pozdrowionka! ;)

    ReplyDelete
  4. Ale super ta mapa! Skąd ją masz? Genialny pomysł na prezent ;)

    ReplyDelete

Post a comment