Monday, February 13, 2017

GRANATOWY PŁASZCZ I ABERDEEN W TLE


Hej kochani! Za niedługo wybieramy się na urlop, więc chciałabym jak najlepiej wykorzystać ten ostatni tydzień. Mam tutaj na myśli publikowanie postów na blogu. Nie wiem, czy znajdę czas na nowe posty będąc w Hiszpanii czy w Polsce. Możliwe, że zrobię małą przerwę od bloga, ale za to na bieżąco będę wrzucać zdjęcia na swojego instagrama. Więc jeśli jesteście ciekawi, gdzie będziemy spędzać czas w Hiszpanii i jesteście spragnieni słońca, zapraszam na moje konto! Już w niedzielę mamy lot do Alicante i strasznie nie mogę się doczekać :D Mogłabym zwiedzić tak cały świat! Niesamowicie kręcą mnie podróże i poznawanie nowych miejsc ;) Też tak macie? 
A w dzisiejszym poście mały mix zdjęć z niedzieli. Wybraliśmy się na miasto załatwić kilka spraw. Poza tym przymierzałam ciekawe spodnie w H&M, których jednak nie wzięłam. Stałam się strasznie wybredna jeśli chodzi o ubrania haha :D Miłego dnia!

3 comments:

Post a comment