Sunday, September 18, 2016

UNIVERSITY OF ABERDEEN #FAMILYTIME


Witajcie kochani! Tak, wiem, tydzień nic nie dodawałam na bloga... Ale na szczęście już wracam! Motywacja do pisania postów jest, nowe zdjęcia są, więc nie pozostaje mi nic innego jak działać! ;) Wczoraj wieczorem moja mama z siostrą wróciły do Polski... Spędziłyśmy razem kilka fajnych dni. Niestety nie miałam wolnego w pracy, ale każdego dnia po południu starałam się organizować im jakieś atrakcje w Aberdeen oraz pyszne jedzonko na kolację. Mam nadzieję, że są z tego krótkiego pobytu w Szkocji zadowolone. Czas strasznie zleciał, a ja się smucę, że było to tylko kilka dni... Aż chciałoby się więcej! Tak czy siak cieszę się, że mnie odwiedziły i mogłyśmy spędzić razem czas. Było tak rodzinnie ;) 
Dzisiaj publikuję zdjęcia z naszego piątkowego wypadu na Uniwersytet w Aberdeen. Pogoda się wtedy poprawiła, wyszło słońce i było mega przyjemnie. Poza tym w powietrzu czuć nadchodzącą jesień, a liście robią się kolorowe. Jest klimat! Zapraszam na małą fotorelację, dajcie znać jak podobają Wam się zdjęcia!

3 comments:

  1. Jesteście z siostrą takie do siebie podobne! :) Widać, że miło spędziłaś czas, jednak rodzina jest najważniejsza!

    ReplyDelete
  2. super, że rodzina cię odwiedziła. super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. super bluza <3 pozdrawiam z Madrytu!

    www.ladyagat.com

    ReplyDelete

Post a comment