Wednesday, September 28, 2016

PEANUT BUTTER


Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z luźnym postem ze zdjęciami zrobionymi w warunach domowych. Chciałam pokazać Wam mój najnowszy zakup - musztardową bluzę dla prawdziwych fanów masła orzechowego :D Bluzę pewnego razu widziałam na nieznajomej dziewczynie, która przechadzała się po ulicach Aberdeen. Strasznie byłam ciekawa, skąd pochodzi, a niestety nie miałam żadnych poszlak. Pewnego razu moją wymarzoną bluzę przypadkiem znalazłam na instagramie, a zamówiłam ją na stronie Rad. Bluza jest mięciutka, wykonana z przyjemnego materiału, a do jakości nie mam żadnych zastrzeżeń. Czuję się w niej rewelacyjnie i coś czuję, że będzie się wyróżniać z tłumu! Ktoś z Was również jest fanem masła orzechowego? Łapki w górę! ;)

4 comments:

  1. Uwielbiam masło orzechowe! Właśnie dzisiaj uzupełniłam braki, aby moja mama mogła spróbować go po raz pierwszy! :)

    ReplyDelete
  2. Oh, your sweater is so cute, I want it ! <3

    ReplyDelete

Post a comment