Monday, September 26, 2016

MIX PHOTOS: SEPTEMBER, COFFEE & ICE CREAM


Hej kochani! Wrzesień się już kończy, więc postanowiłam zrobić małe podsumowanie. Dużo się w tym miesiącu działo i jak zwykle robiłam mnóstwo zdjęć, więc jest co publikować. Z jednej strony trochę żałuję, że lato się już kończy, a z drugiej bardzo lubię jesień. Muszę się tylko przyzwyczaić do innej pogody, krótszych dni, dłuższych nocy i wyciągnąć z szafy moje ciepłe swetry. Poza tym koniecznie muszę zakupić jesienne botki i kolejną do kolekcji kurtkę bomber ;) Coś czuję, że ta jesień będzie ciężka! Na pewno będę wspomagać się herbatą, ciepłym kocem oraz może zacznę gotować przepyszne i rozgrzewające zupy krem. A jak Wy sobie radzicie z jesienią? Lubicie tę porę roku, czy już z niecierpliwością czekacie na wiosnę? ;)

Pomalowane figury kotów na Cat Parade.

Niesamowite niebo pewnego wieczoru w Aberdeen.

Pyszna kawa w małej kawiarni w Aberdeen plus najnowszy zakup z TK Maxx.

Miłe popołudnie z rodziną w University of Aberdeen.

Books and beans w Aberdeen - księgarnia, w której można napić się kawy.

Piękne zakończenie dnia na lotnisku w Glasgow.

Pumpkin spice latte wróciła! ;) U mnie zawsze bez bitej śmietany.

Naaajlepszy deser - lody Ben&Jerry's!

Filtry ze snapchata zawsze nas śmieszą :D

8 comments:

  1. Oh, you take such lovely photos my friend. These are amazing.

    ReplyDelete
  2. Cool pictures :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Też tak przeczuwam, że i zima i jesień będą ciężkie :<

    ReplyDelete
  4. Lubię jesień choć trochę szkoda lata. Piękne niebo :)

    ReplyDelete
  5. Pomalowane figury kotów - ciekawe ;) Nie lubię jesieni, bo jestem zmarzluchem. Nie mam na nią sposobów, wolę wszystko przeczekać ;D

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia! Ja kocham jesień skąpaną w żółtych, pomarańczowych i czerwonych liściach. Tę z pluchą i deszczem już niekoniecznie.

    ReplyDelete
  7. Lovely pictures. Last photo is adorable. Kisses :)

    ReplyDelete

Post a comment