Wednesday, July 27, 2016

KELPIES MARINA & FALKIRK WHEEL


Witajcie! Ja już po pracy i uskuteczniam właśnie błogie lenistwo. Dzisiaj mam dzień nietreningowy i cieszę się z tego cieszę - mam mega zakwasy na całym ciele ;) Czas odpocząć! Poza tym motywacja do aktywnego i zdrowego stylu życia wróciła, więc jest dobrze! Czasem wymagam od siebie zbyt dużo niż jestem w stanie zrobić... Wystarczy od czasu do czasu odpuścić i po prostu nie robić nic ;) Moja praca jest strasznie wyczerpująca, zabiera mi mnóstwo sił i energii. Niestety muszę się jeszcze trochę pomęczyć, a jak w końcu się stamtąd uwolnię będę chyba najszczęśliwszą osobą na świecie!
W dzisiejszym poście druga część zdjęć z sobotniej wycieczki do Falkirk. Czyż te domki nie są urocze? Nie mogliśmy przejść obok nich obojętnie i zrobiliśmy całkiem fajną sesję. Poza tym wybraliśmy się do Falkirk Wheel. Jest to winda obrotowa, która służy do transportu łodzi pływających pomiędzy kanałem Forth and Clyde a kanałem Union. Strasznie ciekawy mechanizm, a ludzi jak zwykle było tam mnóstwo! Zapraszam do obejrzenia zdjęć, mam nadzieję, że się spodobają :)

5 comments:

  1. Te kolorowe domki zdobyły moje serce ^^ Życzę siły i wytrwałości w pracy!

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się kompozycja! Lubię takie proste formy! :) Powodzenia i wytrwałości! :* Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  3. Domki wyglądają mega uroczo :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  4. Niesamowicie urocze!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a comment