Sunday, July 24, 2016

FALKIRK: HELIX PARK & THE KELPIES


Hej wszystkim! W dzisiejszym poście publikuję zdjęcia z wczorajszej wycieczki do Falkirk. Naszym celem podróży były The Kelpies, czyli 30-metrowe popiersia koni, a nazywają się tak od wodnych stworów z mitologii celtyckiej. Przyznam, że gdy zobaczyłam zdjęcia tych koni na różnych blogach, zapragnęłam tam pojechać! Daleko nie było, bo tylko ponad 2 godziny jazdy autem do celu, więc pomyśleliśmy "czemu nie?" ;) Pogoda niestety nie zachwyciła, niebo było zachmurzone i nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć. Tak czy siak podzielę się nimi z Wami ;) Uwielbiam robić zdjęcia w podróży i zawsze, gdy gdzieś jedziemy chcę przywieźć mnóstwo świetnych zdjęć, aby były dla nas pamiątką i cieszyły oko. Mam fioła na tym punkcie! 
The Kelpies bardzo mi się spodobały, rzucały się w oko i były niesamowicie dynamiczne. Nie spodobał mi się jednak tłum ludzi na miejscu, mnóstwo turystów, a ludzie się bezczelnie pchali. Wycieczkę i tak zaliczę do udanych, zawsze jest fajnie gdzieś pojechać i oderwać się od rzeczywistości ;) Odwiedziliśmy jeszcze kilka miejsc, o których napiszę w następnych postach. Bądźcie czujni! Miłej niedzieli :)

6 comments:

  1. These are majestic! They must be more awesome in person.

    ReplyDelete
  2. na ostatnim wyglądasz cudnie:)

    ReplyDelete
  3. Wow, te konie wyglądają niesamowicie. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  4. Niesamowite popiersia! Chciałabym je kiedyś zobaczyć na żywo!

    ReplyDelete
  5. Te końskie rzeźby (?) mnie oczarowały...

    ReplyDelete

Post a comment