Thursday, June 16, 2016

MIX PHOTOS: MAY


Hej wszystkim! W dzisiejszym poście małe podsumowanie maja. A mianowicie znajdziecie tutaj trochę mnie, trochę kawy oraz zdjęcia morza i plaży. Nic szczególnego, ale czasem właśnie takie najprostsze zdjęcia z życia codziennego najlepiej się ogląda. A co u mnie nowego? Hmm... Praca, dom, trening, zdrowe jedzenie, ukochany... Tak lecą mi dni. Poza tym jak zwykle z niecierpliwością wyczekuję weekendu. Wybieramy się na małą wycieczkę, o której na pewno napiszę i podzielę się z Wami zdjęciami na instagramie. Kto mnie jeszcze nie obserwuje, zapraszam na moje konto ;) A tymczasem życzę wszystkim miłego dnia! Udanego, słonecznego i pełnego pozytywnych myśli :)

11 comments:

  1. te zdjęcia z kwiatami zachwycają:)

    ReplyDelete
  2. You take really nice and stunning photos. That's a talent.

    ReplyDelete
  3. ale fajna, zacieszona z ciebie dziewczyna :)

    ReplyDelete
  4. Jakie masz piękne, długie włosy!

    ReplyDelete
  5. Świetny mix zdjęć. Pierwsze i ostatnie w szczególności przypadły mi do gustu :)

    ReplyDelete
  6. Chyba mam taki krzak z kwiatami w moim ogrodzie, ale kwiaty są białe. Świetnie jednak wygląda jak kwitnie, choć dość krótko to trwa!

    ReplyDelete
  7. Twoje zdjęcia mają taki ciepły klimat... Jest w nich coś niezwykłego! W życiu nie widziałam tak pięknych kwiatów :)

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia :)A to pierwsze wygląda jak drzwi do Tajemniczego Ogrodu :)

    ReplyDelete
  9. Super mix zdjęć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete

Post a comment