Thursday, January 14, 2016

EDINBURGH - PART 2

Witajcie! Ja już jestem po pracy i zaczynam właśnie swój weekend. W tym tygodniu jest nieco dłuższy, co mnie bardzo cieszy. Planuję porządnie odpocząć i ogarnąć parę blogowych (i nie) spraw. W dzisiejszym poście publikuję resztę zdjęć z naszej wycieczki do Edynburga. Wybraliśmy się na plac zamkowy i widzieliśmy kawiarnię "The Elephant House", w której J.K. Rowling zaczęła pisać "Harrego Pottera"! A przed kawiarnią i w środku widzieliśmy mnóstwo ludzi, którzy robili zdjęcia. To miejsce dzięki Harremu musiało zyskać wielką popularność! ;p
O czym chcielibyście poczytać u mnie na blogu w najbliższym czasie?;)

photos: me & K.


 

13 comments:

  1. Muszę przyznać, że dość oryginalne miasto :)

    ReplyDelete
  2. Le sigh...the architecture is just divine; and I LOVE that Christmas tree! Your cat ear hat and leopard print coat are fab!

    xx

    ReplyDelete
  3. Koniecznie muszę odwiedzić Edynburg. I to chyba najlepiej w okresie świątecznym kiedy te cudowne kamienice są przystrojone światełkami. Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. Wspaniałe zdjęcia! Zazdroszczę Ci tej kawiarni ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajnie oglądało się te zdjęcia. Jak już kiedyś wspomniałam Edynburg miałam okazję zwiedzać więc tym bardziej miło było sobie przypomnieć miejsca już mi znane. A Ty jak zwykle wyglądasz doskonale :)

    ReplyDelete
  6. Beautiful photos. Do you use a certain layout when you post your photos here? It looks great.

    ReplyDelete
  7. Na tych zdjęciach miasto wydaje mi się trochę przytłaczające.

    ReplyDelete
  8. I always enjoy your mysterious/eerie looking photos. it's probably because of the structures you take, but love them regardless!

    xoxo,
    abby
    www.houseofakih.com

    ReplyDelete
  9. Your photos are so magical ! I really love this place <3

    ReplyDelete

Post a comment