Wednesday, September 2, 2015

PISA DAY 4

Po raz czwarty zamęczę Was zdjęciami z naszego urlopu we Włoszech. Zdjęć mamy mnóstwo (swoją drogą jest to niesamowita pamiątka)... Bardzo ciężko jest mi się zdecydować i wybrać jakieś najlepsze do posta. Pragnę w pełni oddać klimat Pizy, włoskich uliczek i włoskiej kuchni. Czwartego dnia na maxa już odpoczywaliśmy, mało zwiedzaliśmy, tylko spacerowaliśmy bez celu po mieście. Nie obyło się bez włoskich pyszności takich jak spaghetti w sosie pomidorowym, domowych lodów czy pizzy z grillowanymi warzywami. To był pyszny dzień! Bardzo żałowaliśmy, że to już ostatni dzień w Pizie, to małe miasteczko niesamowicie nas zauroczyło ;)

photos: me & K.

15 comments:

  1. Cudownie tam jest! Aż zatęskniłam za wakacjami!
    I zrobiłam się głodna :D

    ReplyDelete
  2. zjadłabym takie spaghetti :) świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  3. Absolutely loving your outfit - and the food! Everything looks so yum!

    xx

    ReplyDelete
  4. Wszystko wygląda tak pysznie! :) Podoba mi się ten zwiewny zestaw - cudowna spódnica :)

    ReplyDelete
  5. ileż pyszności, pięknie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  6. More amazing pics!
    Love your tattoo!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  7. Whoa the pizza is huge! I would love to go there one day :)

    ReplyDelete
  8. woow you are in Italy ;)
    beautiful photo and look
    kiss kiss

    ReplyDelete
  9. Byłam w Toskanii prawie 4 lata temu. Jeden z najlepszych wypadów w moim życiu, w dodatku z mamą :)
    Oglądając Twoje zdjęcia przypomina mi się ten włoski klimat, zapach pizzy i przepysznych lodów. Jednym z miejsc, do jakich nie zawitałam, była właśnie Piza. Mam nadzieję, że bawiliście się przednio :)
    Muszę przyznać, iż wyglądasz obłędnie - uwielbiam prostotę i pudrowe kolory. niezwykle kobieco i uroczo :)
    XX

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia, a wszystko takie przepyszne <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  11. Marvelous photos ! So delicious and I love this place. Kisses :)

    ReplyDelete

Post a comment