Thursday, July 16, 2015

PERFECT SUMMER DRESS

TK Maxx Dress l H&M Shoes

Dzisiaj chwalę się nową sukienką ;) Kupiłam ją niedawno w TK Maxxie, a zauroczyła mnie ona od pierwszego wejrzenia! Jest bardzo przewiewna, letnia i wakacyjna. Spodobał mi się jej wzór i fason, a odkryte ramiona wyglądają niebanalnie. Teraz noszę ją do rajstop i balerin, a już za trochę ponad miesiąc będę ją zakładać do klapek i gołych nóg. Już się nie mogę doczekać! Potrzebny mi odpoczynek i mnóstwo słońca! A Wy jak spędzacie wakacje? Wybieracie się gdzieś, pracujecie czy po prostu leniuchujecie? ;)

photos: K.

17 comments:

  1. O co chodzi z tymi czarnymi rajstopami? :) Kiedy zobaczyłam nową notkę i wiedziałam, że będzie w niej sukienka to od razu pomyślałam, czy będą te przeklęte rajstopy i nie zawiodłam się. Czemu nie cieliste, jeśli jest za chłodno na gołe nogi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie widzę w czarnych rajstopach nic złego ;) w Aberdeen jest za zimno na gołe nogi, a cieliste rajstopy mi się kompletnie nie podobają. Rozumiem też, że gusta są rożne

      Delete
  2. I don't know if it's because of my internet, but I can't see the images in this post. I will try again later :)

    ReplyDelete
  3. It's a pretty dress. I love the colors.

    ReplyDelete
  4. Śliczna :) teraz widziałam, że takie klimaty królują w sklepach :D

    ReplyDelete
  5. Jak summer, to wywal te czarne rajstopy ;) lato przestraszysz ;) a sukienka mi się podoba - zwłaszcza to rozwiązanie dekoltu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie nie ma lata ;) a czarne rajstopy wywalę jak pojadę na wakacje.

      Delete
  6. po raz kolejny napiszę, że sukienka cudowna :))

    ReplyDelete
  7. Lovelovelove this dress on you! The print is just perfect - as are the exposed shoulders. Gorgeous!

    xx

    ReplyDelete
  8. Your dress is perfect Paulina :)

    ReplyDelete
  9. bardzo mi się podoba ta sukienka, fajny letni wzór, odsłonięte ramiona, tylko z rajstop bym zrezygnowała, w lecie nie polecam :)

    ReplyDelete

Post a comment