Tuesday, July 14, 2015

MIX PHOTOS: MY SISTER, HEALTHY FOOD & LIFESTYLE

Zapraszam na kolejny mix z zeszłego tygodnia! Dużo się u nas dzieje i czas pędzi jak szalony. Z moją siostrą już trzy razy biegałyśmy (nasz rekord to 7,7km), poza tym gotujemy jak zwykle różne zdrowe pyszności, oglądamy mnóstwo filmów, chodzimy po sklepach (TK Maxx jak zwykle zaskakuje) i powoli z moim chłopakiem szykujemy się na wakacje (bikini zakupione!). Planuję w końcu nabrać trochę koloru!! Strasznie jestem blada, a tutaj w Szkocji nie ma szans na opalenie się (chyba, że na solarium, którego jestem przeciwniczką). No cóż, raz jest słonecznie a raz deszczowo. A czasem nawet tęczę się zobaczy. Taka pogoda w kratkę to zupełnie nie moje klimaty. Czasem zastanawiam się głośno nad życiem i pytam siebie: "co ja tu robię?!". ;)


photos: me, E. & K.

14 comments:

  1. Beautiful pictures! I am trying to eat healthy food too, yesterday I made an avocado and melon salad.

    ReplyDelete
  2. Your bikinis are so pretty - as is your sister!

    xx

    ReplyDelete
  3. świetny mix zdjęć, miło się ogląda ;)

    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetny pełny energii wpis, nabrałam chęci do większego celebrowania lata póki trwa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, miło mi to czytać!
      Korzystaj z Polskiego lata :)

      Delete
  5. ojeeej, czy Ty biegasz nad morzem, po plaży?! :) To moje największe marzenie, a ciągle nie mogę znaleźć dobrego miejsca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, przy plaży biegam ;) ładnie jest u nas, ale wietrznie...

      Delete
  6. Love the dress and i think you are doing a great job by trying to eat healthy food :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  7. śliczna ta Twoja sukienka :)) uwielbiam takie orientalna wzory :)

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia i pyszne jedzenie :)

    ReplyDelete
  9. Great photos ! This dress is very pretty :)

    ReplyDelete

Post a comment