Sunday, March 22, 2015

THROW BACK - BUDAPEST!



Jako, że nie mam żadnych nowych zdjęć (pogoda spłatała nam niestety figla...), postanowiłam powrócić do zdjęć z Budapesztu, które robiliśmy we wrześniu zeszłego roku. Chcę trochę powspominać i z tęsknotą spojrzeć na te pełne słońca zdjęcia. Pogoda wtedy była niesamowita, luźna koszulka i spodenki w zupełności wystarczały. Poza tym (tak!) uwielbiam Budapeszt! Skradł moje serce i bardzo, ale to bardzo za nim tęsknie. Dlaczego też taki post? Ostatnio mam straszną ochotę gdzieś wyskoczyć, chociażby na weekend. Z moim chłopakiem nie sprecyzowaliśmy jeszcze gdzie moglibyśmy pojechać, ale przyznam, że marzy nam się jakiś wyjazd. Byłaby to idealna odskocznia od codzienności. Mam też ochotę wyżyć się fotograficznie! Porobić ciekawe zdjęcia ciekawym miejscom, łapać wspomnienia, oglądać ciekawych ludzi... Zdecydowanie tego potrzebuję! Przebywanie stale w jednym miejscu (tj. Aberdeen) nie działa na mnie korzystnie...  Czas realizować marzenia! Żyć, cieszyć się, zwiedzać! ;)
A Wy gdzie planujecie w tym roku pojechać? Polecacie jakieś konkretne miejsca? ;)

photos: me & K.

16 comments:

  1. super zdjęcia! :)
    to ostatnie najbardziej mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  2. Byłam kilka lat temu ;-) ja jeszcze nie wiem, gdzie chcę pojechać - zbyt dużo tych miejsc;p

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Budapeszt i ogólnie Węgry, polecam półwysep Tihany, tyle lat mnie tam nie było, że aż chciałoby się pojechać :)

    ReplyDelete
  4. I would like to visit budapest!!!!!!!!!!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
  5. Amazing place
    and wonderful pics
    to capture it ♥

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. I'd love to go there and the pictures are great!!

    ReplyDelete
  7. Lovely Budapest, Great photos!
    Alessia
    New post
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    ReplyDelete
  8. Jeszcze nie mam żadnych planów, ale na pewno nie będę w domu siedzieć :)
    pozdrawiam i obserwuję: www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Już myślałam, że znów pojechaliście do Budapesztu :)

    ReplyDelete
  10. Fabulous photos, you look great ! :)

    ReplyDelete
  11. Klimatyczne zdjęcia, klimatyczne miasto <3

    ReplyDelete

Post a comment