Tuesday, August 12, 2014

PURE LOVE


New Yorker Top l DIY Shorts l Allegro Necklace l H&M Aviators l Nike Air Max Sneakers

W końcu z moim chłopakiem znaleźliśmy czas na nowe zdjęcia, więc mam co dodawać na bloga! 
Wam też tak strasznie leci czas? Za niedługo połowa sierpnia, a ja jakoś specjalnie nie poczułam tego lata... Więc jak tylko mamy wolne i pogoda dopisuje to wybieramy się na spacer, zdjęcia czy po prostu leniuchujemy na balkonie (nasze ostatnio ulubione zajęcie ;)). 
Jeśli chodzi o zestaw - jest wygodny i przewiewny, w sam raz na ładną pogodę. W moich Air Maxach chodzę strasznie rzadko. Nie żebym ich nie lubiła, tylko po prostu uważam, że na lato się nie nadają. Są za bardzo zabudowane i można się w nich nieźle zgrzać... Póki co trzymam je w pudełku - poczekają sobie na jesień czy wiosnę.

photos: K.

24 comments:

  1. What a cute summer look. The sunglasses are amazing *_*
    I also love your shoes ♥
    Have a nice day ♥

    ReplyDelete
  2. Ja też aż tak bardzo nie poczułam lata, szczególnie że w tym roku jakoś bardziej nie mogłam się opalić i też nie byłam gdzie na dłużej, ale kto wie, jeszcze zostało trochę czasu. :) Bardzo podobają mi się takie proste topy. :)

    ReplyDelete
  3. chyba pomyliłaś się na samym końcu z latem ;)
    buty świetne :)

    ReplyDelete
  4. I like your shoes! Vwry cool summer style :)

    ReplyDelete
  5. Ładnie i świeżo, super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się bluzeczka. :)
    lifetastesgreattt.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. So look so nice in pink ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  8. Paulinko, chudniesz w oczach :)) Pamiętam Cie jeszcze z początków blogowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za komentarz! Miło, że jeszcze tu zaglądasz :)

      Delete
  9. LOVE this look! The color of that tank is gorgeous!!

    xx

    ReplyDelete
  10. bardzo ładne butki ;))

    honey-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. In love with your shoes :o

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  12. ale mi się podoba kolorystyka! Buty są świetne! ;)

    ReplyDelete
  13. Lovely top sweetie and your necklace is adorable :)

    ReplyDelete

Post a comment