Friday, May 16, 2014

MIX PHOTOS: HUNGARY ♥

Jako, że nie mam żadnych nowych zdjęć, a ostatni post był aż 5 dni temu postanowiłam zrobić mix zdjęć z Węgier. Taaak, wiem znowu Was męczę tymi zdjęciami... Ale ja po prostu lubię sobie powspominać, a poza tym (podobno!) za 2 tygodnie znowu jedziemy na Węgry, więc ten post można uznać jako zapowiedź kolejnych postów z pięknego Budapesztu. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i że ten kolejny wypad znowu zaliczymy do udanych. 

Tulipany! Uwielbiam/Jeszcze przed zlotem Hondy/Deszcz w Budapeszcie/Podczas zakupów w Arena Plaza (4,7)/Przepiękny widok z Góry Gellerta!/Podczas wchodzenia na Górę Gellerta/Pyszna czekolada z bitą śmietaną /Podczas zwiedzania, Red Bull musi być!
Widok z okna, bardzo ładne budynki/Zwiedzania ciąg dalszy i uroczy rower/Most Wolności/Śniadanko w parku/Widok z okna nocą/Budapeszt nocą tętni życiem!/Plac Bohaterów/Jeszcze na zlocie Hondy/Podczas zwiedzania, okazało się, że poczta zamknięta!

photos by: me & my love

29 comments:

  1. ja uwielbiam oglądać takie mixy! :D taką czekoladę z bitą śmietaną bym z chęcią wypiła! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj ja też bym się napiła :) w taką pogodę jak mamy obecnie nic tylko gorącej czekolady mi się chce! Ta ze zdjęcia była idealna! Nawet ostatnio dałam się namówić na czekoladę z bitą śmietaną w sprayu ale to NIE jest to :)

      Delete
  2. Fun pics, darling!
    That drink looks delicious!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  3. Nice photos Have a great week end!!

    ReplyDelete
  4. oo świetnie, że znów się wybieracie, pozwiedzajcie teraz więcej:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj postaramy się! Niestety jedziemy tylko na weekend, obawiam się, że znowu braknie nam czasu :(

      Delete
  5. Awesome shots - I'm so glad you had an amazing time!!

    xx

    ReplyDelete
  6. po zdjeciach widac, ze bylo bardzo fajnie!

    ReplyDelete
  7. zazdroszczę wyjazdu :)

    endrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Great pics <3

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  9. very beautiful photo
    nice week dear :D

    ReplyDelete
  10. Widać że było super, ekstra zdjęcia :)))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Hungary is a country I want to visit. Love your pictures :)

    ReplyDelete
  12. Wspaniałe zdjęcia, chciałabym kiedyś się tam wybrać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo polecam, na pewno nie będziesz żałować! :)

      Delete
  13. Looks like you had an amazing time in Hungary :)

    ReplyDelete
  14. very lovely photos! Have a great weekend love!

    ReplyDelete
  15. Dziękuję za miły komentarz ♡
    Ja tam lubię takie wycieczkowe posty :)

    ReplyDelete
  16. Super przedsmak Budapesztu..ale Ci dobrze;-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze to mi dopiero będzie jak pojedziemy. Póki co wspominam poprzedni wyjazd :)

      Delete
  17. Great photos! Hope you had a great time! =)

    ReplyDelete
  18. moja zazdrość osiągnęła poziom maksymalny :)

    ReplyDelete
  19. this is such a beautiful post! Have a great day. :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  20. I ja zatęskniłam za Budapesztem. Mnie oczarował widok na rzekę podzieloną mostami...

    ReplyDelete
  21. So cool pics

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete

Post a comment