Sunday, June 23, 2013

OUTFIT OF THE DAY VII

photos by: EWELINA

/Shirt H&M/Bag Deichmann/Pants No Name/Boots Allegro.pl/Bracelet Iloko.pl/

Korzystając z wolnej niedzieli zrobiłyśmy z Eweliną kilka zdjęć. Powoli wchodzę w rytm pisania nowych postów oraz wklejania zdjęć. Chcę robić to systematycznie, mam nadzieję, że po raz kolejny bloga nie zostawię;). Na sobie miałam dawno nienoszone białe spodnie, czas najwyższy zacząć w nich częściej chodzić. To samo mogę powiedzieć o czarnych koturnach, a poza tym cenię je za wygodę. Natomiast koszulę pożyczyłam od siostry, podoba mi się jej wzór i zwiewny materiał. Miłej niedzieli!

24 comments:

  1. Buty skróciły nóżki :( poza tym naprawdę pozytywny zestaw :)

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  2. Wygladasz fantastycznie! Też mam tą bluzkę :)

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=13410304

    ReplyDelete
  3. polubiłam Cię właśnie na facebooku gdzie jak się domyślam dajesz znać wrzucając nowy post na bloga itp;)

    Monika

    ReplyDelete
  4. koszulka rewelacyjna :) ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajna letnia stylizacja. Wyglądasz przepięknie:) świetne fotki!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  6. Buty w tym stylu są najlepsze. Pasują do stylizacji.

    ReplyDelete
  7. such a beautiful blouse! this look is so lovely :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. super wygladasz:)

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Hi dear, i love your outfit, lovely!!


    http://www.lencos-e-aderecos.com/


    ReplyDelete
  10. świetne ubrania znasz się na modzie widze :p super !
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. I m in love with your shirt sweety ^^
    Perfect look

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  12. Love this outfit! The shoes are awesome!

    ReplyDelete
  13. Lovely outfit, your top is beautiful :)

    ReplyDelete
  14. love the print on that blouse

    ReplyDelete
  15. Koszula świetnie wygląda z tymi spodniami :)

    ReplyDelete
  16. Oj te buty to bym ci ukradła :d

    ReplyDelete

Post a comment