Thursday, April 26, 2012

THE BEGINNING

Od dawna myślałam o przeniesieniu swojej 'blogowej działalności' na blogspot.com . W końcu zebrałam siły i ruszam z nowym blogiem tutaj!  
Paulina's-Place.Blogspot.Com będzie kontynuacją mojego wcześniejszego bloga, z którego powoli będę się przeprowadzać. Nowego bloga chcę poświęcić w większości na swoje własne stylizacje, poza tym pojawią się tutaj moje najnowsze zakupy, ciekawe zdjęcia z dnia codziennego oraz może trochę inspiracji. Mój styl się nie zmienia, zmienia się jedynie forma prowadzenia bloga. 
Potrzebuję zacząć wszystko od początku, a ten blog będzie tak jakby czystą kartką, którą po kolei będę wypełniać.

3 comments:

  1. Congrats on the new blog, darling!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  2. Świetnie to wszystko wygląda. Powodzenia! :*

    ReplyDelete
  3. Great photos and lovely blog

    hey i just restarted my blog follow back?
    http://gurlishnotions.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a comment